Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Menü

Csípőnyitó jóga flow

Kinek javasoljuk a csípőnyitó jóga flow órát?
  • Aki szeretné rugalmassá tenni a csípője területét.
  • Akinek fáj a háta.
  • Aki javítani kívánja a tartását és a lábak vérkeringését.
  • Aki stresszes életet él.
  • Akinek az ülőmunka szűkíti az izmai szabad mozgáshatárát.
Miért ajánlott rendszeresen járni csípőnyitó jóga flow órára?
Már az első óra után is érezhető a felszabadító nyugalom és kiegyensúlyozottabb közérzet. Ezt a csodás érzést fokozhatod rendszeres gyakorlással! Az egymásba áramló gyakorlatok segítenek elengedni a testi és mentális feszültségeket. Fizikai és szellemi szinten is kihívást jelent az óra, mert egyszerre hozzuk tónusba a láb és csípő izmait, illetve nyújtjuk és nyitjuk a csípőt és a mellkast. Az óra végi relax elmaradhatatlan eleme minden alkalomnak.
 
A csípőnyitó jóga flow órán olyan ászana sorozattal várunk, aminek segítségével tudatosan lazítjuk a csípő izmait (comb elülső, hátsó, belső, külső izmai), illetve tartást adunk a farizmoknak, hasizmoknak. A funkcionális érvek mellett azért is fontos átmozgatni a csípő területét, mivel ide tároljuk a stresszt és a különféle negatív érzelmeket (félelem, bűnbánat, szomorúság), ezért fókuszáltan dolgozunk a felsoroltak elengedésén.
Kezdő és haladó jógások is bátran jöhetnek gyakorolni!