J O G A K O Z P O N T . H U

 

 

 

 

 

 

ASRAM

 

JÓGA ÉS MEDITÁCIÓS KÖZPONT

 

spine

BUDA  SZÍVÉBEN

NYITÓLAP

Akciók!

Galéria – képek

Mi a jóga?

ÓRAREND, Programok

Hírlevelek

Sajtó, média

Céges jóga

JÓGAOKTATÓ KÉPZÉSEK:

HATHA JÓGA

YOGAWORKS – ÚJ!

GYERMEKJÓGA

KISMAMA & BABÁS

Oktatói továbbképzések

ÓRATÍPUSOK:

JÓGA:

Hatha jóga

Iyengar & eszközös jóga

Jóga alaptanfolyam

Astanga jóga

Dinamikus vinyasa flow jóga

Gerinc jóga

Kismama jóga

Babás jóga

Gyermek jóga

 

MEDITÁCIÓ:

Vipassana Meditáció

 

TORNA:

Pilates

Tai chi

Gerinctorna

KISMAMA ÓRÁK

Kismama jóga

Szülőpozíciós jóga

Babás jóga

Gyermek jóga

Kapcsolatépítés a magzattal

Szoptatásra felkészítés

Szülésfelkészítő 4 órás

 

WORKSHOPOK:

Kriston Intim torna

Szemjóga

Indiai vega főzőklub

Hellinger családállítás

Trance dance-transztánc

Arcjóga

Önbizalom tréning

REIKI

Kontakt jóga / acro jóga

 

Magánórák

MASSZÁZS, KEZELÉSEK:

Ajurvédikus

Yumeiho

Kismama MAURI

Gyógymasszázs

Bemelegítő

MA-URI

JÓGA BOLT:

Jóga Könyvesbolt

Jógamatrac és eszközök

Oktatóink

Akciók

JÓGA TÁBOROK

Terembérlet

Indiai receptek

Állás

Linkek

nyuszi4

Térkép, útleírás

Impresszum

 

 

SENIOR JÓGA

 

> Órarend

 

Az 50 feletti korosztálynak is szüksége van a mindennapi mozgásra, egészségének megőrzése vagy éppen a már kialakult hát- és derékproblémái megszüntetése érdekében. Mindezt egy olyan speciális, az életkor fiziológiás változásait és sajátosságait figyelembe vevő tornával végezzük, mely kíméletes, finom, ugyanakkor a teljes testet alaposan átmozgató mozdulatsorokra épül. Fő szempont a gerincoszlop rugalmasságának megőrzése, az ízületek átmozgatása, a nyirokrendszer keringésének fokozása, és a lelassult anyagcsere felgyorsítása. Ezen regenerációs folyamatok segítségével nemcsak a csontok erősíthetők hatékonyan, de sejtszinten is megfigyelhető pozitív hatások érvényesülnek. Hatására javul a belső szervek vérellátása, a vérnyomás optimalizálódik, javul a tüdő kihasználtsága.

A foglalkozás során végig középpontban marad a légzés figyelése, tudatosítása, és a mozdulatok összehangolása a légzéssel. A mozdulatok áramlásszerű kivitelezése és a mozgássorok egymásra épülő, gondos összeállítása energetikai szinten is megteremti azt az ideális alapot, amire aztán a rendszeres gyakorlás épül, és amely jobb közérzetet és harmóniát varázsol a mindennapokba.

 

Az óra felépítése: 

-          fizikai és lelki ráhangolódás légzőgyakorlatokkal

-          bemelegítés a test főbb ízületeinek és izmainak kíméletes, de alapos átmozgatásával

-          a gerinc rugalmasságának megőrzését célzó finom mozgássorozatok végzése

-          az energiapályákat (nādīkat) tisztító és harmonizáló prānāyām (légzőgyakorlat)

-          jóga nidra típusú relaxáció nemcsak a durva fizikai, de a mentális és a lelki folyamatok elcsendesítése és lezárása végett

 

Szeretettel várom nemcsak az érettebb korú, hanem a műtét után vagy mozgásszervi problémákból felépülő, rehabilitációs jelleggel mozogni vágyó, lelkes vendégeket is.

 

Időpont: szerda 13:00-14:00

Helyszín: budai stúdió

Oktató: Békési Bogi

 

ASRAM Jóga és Meditációs Központ

1024 Budapest,  Ady Endre u. 1.  I. em.      Tel: 0620-552-6564    e-mail: info@jogakozpont.hu

www.jogakozpont.hu