J O G A K O Z P O N T . H U

 

 

 

spine

BUDA  SZÍVÉBEN

NYITÓLAP

Akciók!

Galéria – képek

Mi a jóga?

ÓRAREND, Programok

Hírlevelek

Sajtó, média

Céges jóga

JÓGAOKTATÓ KÉPZÉSEK:

HATHA JÓGA

YOGAWORKS – ÚJ!

GYERMEKJÓGA

KISMAMA & BABÁS

Oktatói továbbképzések

ÓRATÍPUSOK:

JÓGA:

Hatha jóga

Iyengar & eszközös jóga

Jóga alaptanfolyam

Astanga jóga

Dinamikus vinyasa flow jóga

Gerinc jóga

Kismama jóga

Babás jóga

Gyermek jóga

 

MEDITÁCIÓ:

Vipassana Meditáció

 

TORNA:

Pilates

Tai chi

Gerinctorna

KISMAMA ÓRÁK

Kismama jóga

Szülőpozíciós jóga

Babás jóga

Gyermek jóga

Kapcsolatépítés a magzattal

Szoptatásra felkészítés

Szülésfelkészítő 4 órás

 

WORKSHOPOK:

Kriston Intim torna

Szemjóga

Indiai vega főzőklub

Hellinger családállítás

Trance dance-transztánc

Arcjóga

Önbizalom tréning

REIKI

Kontakt jóga / acro jóga

 

Magánórák

MASSZÁZS, KEZELÉSEK:

Ajurvédikus

Yumeiho

Kismama MAURI

Gyógymasszázs

Bemelegítő

MA-URI

JÓGA BOLT:

Jóga Könyvesbolt

Jógamatrac és eszközök

Oktatóink

Akciók

JÓGA TÁBOROK

Terembérlet

Indiai receptek

Állás

Linkek

nyuszi4

Térkép, útleírás

Impresszum

 

 

JÓGA 50 ÉV FELETT

 

> Órarend

 

Jóga 50 év felett és Kezdőknek

A Satyananda Jóga szerint.

 

A jóga egyaránt hat a fizikai és mentális területeinkre, így jól használható arra, hogy pozitívan vegyük az idősödéssel járó kihívásokat. A jóga segít az egészség, az erő, a vitalitás, az ízületi rugalmasság, a memória és a koncentráció fejlesztésében.

 

Az óra kifejezetten ajánlott kezdőknek és újrakezdőknek is.

A módszer különösen hatékony azoknak is, akiknek ízületi, hát vagy derékproblémái vannak!

Nem csak az érettebb korúakat várjuk, hanem azokat is, akik szeretnék megtapasztalni a viszonylag egyszerű, de nagyon mély hatású gyakorlatok gyógyító, energiablokk – oldó és regeneráló hatásait.

 

A 90 perces órák részei a reálisan végrehajtható jógapózok, légzőgyakorlatok, jógikus mélyrelaxáció, és egy rövidebb meditáció. Bárki végezheti ezeket, akár kezdő vagy haladó, fiatal vagy idős, lábadozó vagy beteg, mert a gyakorlatok egyszerűek, könnyűek és kényelmesek.

 

Azon felül, hogy a gyakorlók egy jó közösségben vannak, és csoportosan végzik a jógagyakorlatokat, a rendszeres gyakorlás sok szinten fejti ki kedvező hatását:

 

·         A test rugalmassága, erősödése, az izmok és ízületek erősödése

·         A gerinc menti izmok és idegek működésének fokozása

·         Az immunrendszer erősödése, megfelelő hormonkiválasztás

·         Optimális testsúly elérése

·         Koncentráció és memória fejlődése

·         Szellemi – fizikai frissesség, vitalitás, jobb általános közérzet

·         Feszültségoldás, örömteli állapotok megélése

·         Jobb alvás, pozitív beállítottság, belső derű, nyugalom.

 

A Satyananda tradíció fontos gyakorlatokkal járult hozzá a Jógához, amik szerves részei ezeknek az óráknak. Ezek az úgynevezett Pávanamuktászana sorozatok, amik megfelelő módon végezve hatalmas változásokat eredményeznek fizikai, mentális és energetikai szinten.

 

A Pávanamuktászana sorozatok három fő csoportja:

·         Anti-reumatikus gyakorlatok

·         Emésztőrendszert karbantartó gyakorlatok

·         Energiablokk-oldó gyakorlatok

 

A jógafoglalkozások mindenki számára nyitottak, a részvételnek nem feltétele korábbi jógatapasztalat, a hangsúly a rendszerességen van.

 

Krónikus betegség esetén (túlsúly, magas vérnyomás, cukorbetegség, ízületi panaszok) a résztvevő a biztonságos gyakorlás érdekében beleegyezik, hogy tájékoztatja erről a jógaoktatót.

 

Öltözet: Laza, kényelmes váltóruha. Nem testhez simuló ruházat, hanem olyan bő hosszúnadrág és felső, ami takarja a vállakat és bokáig ér.

 

Szeretettel várunk minden érdeklődőt!

Péntekenként 14:00 – től 15:30- ig a Pesti Stúdióban

 

A foglalkozást tartja: Bertalan Beáta, pszichológus, hatha jóga és gyerekjóga oktató

 

 

ASRAM Jóga és Meditációs Központ

1024 Budapest,  Ady Endre u. 1.  I. em.      Tel: 0620-552-6564    e-mail: info@jogakozpont.hu

www.jogakozpont.hu