J O G A K O Z P O N T . H U

 

 

ashtflow.jpg

  BUDA SZÍVÉBEN

NYITÓLAP

Akciók!

Galéria – képek

Mi a jóga?

ÓRAREND, Programok

Hírlevelek

Sajtó, média

Céges jóga

JÓGAOKTATÓ KÉPZÉSEK:

HATHA JÓGA

YOGAWORKS – Vinyasa flow Yoga Alliance diplomával

GYERMEKJÓGA

KISMAMA & BABÁS

Oktatói továbbképzések

ÓRATÍPUSOK:

JÓGA:

Hatha jóga

Iyengar & eszközös jóga

Jóga alaptanfolyam

Dinamikus vinyasa flow jóga

Gerinc jóga

Kismama jóga

Babás jóga

Gyermek jóga

Hot yoga

 

MEDITÁCIÓ:

Vipassana Meditáció

 

TORNA:

Pilates

Tai chi

Gerinctorna

KISMAMA ÓRÁK

Kismama jóga

Szülőpozíciós jóga

Babás jóga

Gyermek jóga

Kapcsolatépítés a magzattal

Szülésfelkészítő 4 órás

 

WORKSHOPOK:

Kriston Intim torna

Szemjóga

Hellinger családállítás

Arcjóga

Trance Dance

 

Magánórák

MASSZÁZS, KEZELÉSEK:

Ajurvédikus

Yumeiho

Kismama MAURI

MA-URI

Svédmasszázs

JÓGA BOLT:

Jóga Könyvesbolt

Jógamatrac és eszközök

Oktatóink

Akciók

JÓGA TÁBOROK

Terembérlet

Indiai receptek

Állás

Linkek

nyuszi4

Térkép, útleírás

Impresszum

 


ASHTANGA FLOW – Dinamikus és áramló jógagyakorlás

Az ashtanga flow a hagyományos ashtanga jóga és közkedvelt vinyasa flow stílus ötvözete. Mindkét stílusból azokat az elemeket veszi ki és fűzi össze, amelyek az emberek számára befogadhatóak és élvezetessé teszik a jógagyakorlást.
A hagyományos ashtanga
sorozatokon belül meghatározott ászanák pontos sorrendbe vannak rendezve, köztük átvezető mozdulatsor (vinyasa) biztosítja a folyamatos mozgást. Sok ember szereti a monotonitást, és hogy minden órán ugyanazok az ászanák szerepelnek, de sok ember pont emiatt pártol el ettől a jógafajtától. Az ashtanga flow célja ennek a monotonitásnak a feloldása, mégpedig a vinyasa flow áramlásával és könnyedségével. Az ashtanga sorozatokból ismert ászanákat vonultatja fel, de más-más sorrendben, egymásba fűzve egy adott fizikai vagy szellemi fókusz szerint.

Az alkalmazott légzéstechnika a hagyományos údzsáji légzés. Ez a hang segíti az elme összpontosítását, csakúgy, mint a dristi, a tekintet egy megadott pontra szegezése. A légzés másik szerepe, hogy hőt fejleszt a testben, amivel egyrészt hajlékonnyá teszi azt, másrészt a kiváló izzadtság a testszövetekben felhalmozódott méreg- és salakanyagokat is eltávolítja. A gyakorlás harmadik eleme az izomzár (szanszkritul bandha), amely bizonyos izomcsoportok folyamatos megfeszítését jelenti. Ezek megint csak támogatják a helyes légzést, valamint segítik az energia áramlását a testben. Így a gyakorlás folyamatosan, megállás nélkül zajlik, és ritmusát a légzés adja.

 

Az ashtanga flow tökéletes azok számára, akik már ashtangáztak és szeretnének belekóstolni a vinyasa flow stílusba, vagy pont csak vinyasa flow órákra jártak és belepillantanának az ashtanga világába is. Kezdőknek és gyakorlóknak is ajánljuk!

Időpontok:
Csütörtök 17:40-19:10, pesti stúdió


Oktató: Bucsi Blanka


Mit hozz magaddal?

Kényelmes ruházatot és a mindenre elszánt gyakorló énedet! Csúszásmentes jógamatracot és eszközöket a termeinkben találsz. Az óra előtt lehetőleg 2-3 órával ne egyél, de ne is legyél túl éhes.

 >> Órarend

 

 

 

 

ASRAM Jóga és Meditációs Központ

1024 Budapest,  Ady Endre u. 1.  I. em.    Tel: 0620-552-6564    e-mail: info@jogakozpont.hu

www.jogakozpont.hu